6 תשובות
לדעתי הוא לוקח אותך כמובן מאליו , את צריכה להבהיר לו שזה לא הגיוני שאת מנסה לקדם דברים והוא מתרץ את זה בזה שהוא עסוק
צודקת , הוא צריך להיפגש איתך
הבן אדם לא רוצה כנראה להיפגש, אל תילחצי עליו.
אם את רוצה לחתוך ממנו בגלל זה, תעשי את זה.
שואל השאלה:
לתגובה מעליי - מה הסיבה של בן אדם לדבר איתי חצי שנה ומבלי כוונה להיפגש ולזוגיות?
אנונימית
לא יודעת. אולי הוא אוהב לדבר איתך, אולי הוא התחבר אלייך ככה שזה יצא שהמשכתם לדבר.
אם את באמת רוצה להיפגש איתו תשאלי אותו אם הוא רוצה או לא ושלא יעביר נושא, שרק יענה על זה וזהו.
שואל השאלה:
לדעתי זה מוריד שאני צריכה לקדם את הכל. ל"התחנן" לבן אדם ולחפור לו להקליט לי לפחות שאני אשמע מה הקול של הבן אדם שאני מדברת איתו אחרי חצי שנה זה כבר מביך. וכמו שרשמתי כבר הצעתי לו כמה וכמה פעמים והוא סוג של התעלם ולא דיבר על זה מאז..
אנונימית