10 תשובות
כן. אני הייתי ראשונה ועברתי טסט שני
שואל השאלה:
האמת שהטסטר לא בוחר את סוגרת עם מי שאת עושה איתו את הטסט,ככה היה לכולם
האמת שהטסטר לא בוחר את סוגרת עם מי שאת עושה איתו את הטסט,ככה היה לכולם
אנונימית
רק בטסט הראשון יש לך אפשרות בחירה
שואל השאלה:
וואלה? למה זה משנה ?
וואלה? למה זה משנה ?
אנונימית
לא יודעת אבל ככה זה מאז הרפורמה
שואל השאלה:
האמת שמישהי עשתה עם חבר שלי טסט והוא היה השני שלה או הלשישי וביקשה מחבר שלי להיות ראשונה והיתה,ובסוף לא עברה
האמת שמישהי עשתה עם חבר שלי טסט והוא היה השני שלה או הלשישי וביקשה מחבר שלי להיות ראשונה והיתה,ובסוף לא עברה
אנונימית
חבר שלך עבר? לא יודעת למה אבל בדר"כ אחד עובר והשני נכשל
שואל השאלה:
חבר שלי עבר ראשון
חבר שלי עבר ראשון
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בכללי תותח המורה שלו עשה לו 5 שיעורים והגיש אותו בקומבינה ועבר הוא נוהג טוב
הוא בכללי תותח המורה שלו עשה לו 5 שיעורים והגיש אותו בקומבינה ועבר הוא נוהג טוב
אנונימית
אין לך אפשרות בחירה, זה איך שכתוב אצלו בטאבלט, גם אני רציתי להיות ראשונה ובסוף הייתי שניה ועברתי טסט ראשון, זה לא כזה משנה.
באותו הנושא: