אני עומד לעבור סוג של ניתוח (שכבר עברתי בדיוק באותו מקום לפני כן) ואני ממש לחוץ ואני לא יודע איך להרגיע את עצמי כי מחר אני אהיה סופר לחוץ....למי ששואל זה ניתוח להסרה של נקודה שכבר הסירו ועכשיו מרחיבים שם כי מצאו תאים מסוכנים...בבקשה תעזרו ותנעצו כי זה יעזור