5 תשובות
שילך על זה.
איזה קראש הוא בן 12... מה כבר אפשר לעשות לקמות שוקולדים אחד לשנייה כל יןם
שואל השאלה:
רק אני חושבת שזה קצת מוקדם מדי..? פשוט יכול להיות שהוא יפגע או משהו כזה
רק אני חושבת שזה קצת מוקדם מדי..? פשוט יכול להיות שהוא יפגע או משהו כזה
אנונימית
כן
לנסות לא ייהרוג אותו, יכול להיות שהוא ייפגע אבל לפעמים צריך לקחת סיכון. וזה גיל כזה, המקסימום שייקרה זה שיגידו לו לא.
אנונימי
באותו הנושא: