6 תשובות
תקלה זמנית.. עובדים על זה
לא רק לך, יש בעיה באתר
כן מה זה החרא הזה בניתי על בינג נמלטים היום
לפוראבר נכון? זה תקלה אצל כולם
שואל השאלה:
לא רק פוראבר
לא רק פוראבר
אנונימית
^לא רק פוראבר זה על הכל...
עד שיסדרו את זה לכו לטלגרם (:
עד שיסדרו את זה לכו לטלגרם (: