7 תשובות
כן
זה יכאב ממש אבל, זה כמו עינוי מתמשך, עדיף כבר שתעשי שעווה או חוט באמת.
שואל השאלה:
איך עושים עם חוט?
אנונימית
עדיף שתתני למישהי מקצועית לעשות לך עם חוט, זה כמו מקצועיות ומיומנות כזאת בידיים כשעושים עם חוט, אישית חושב ככה.
כן עם חוט צריך מישהי שיודעת לעשות, גם אם עושים לבד אפשר לפצוע את עצמך
כן, כואב ועבודת נמלים
אפשר, לא רצוי. אני חושבת שחוט הכי מומלץ, לי אישית שעווה עושה גירויים בעור.
כן אבל זה כואב ולוקח מלא זמן
באותו הנושא: