9 תשובות
תפוצה זה קבוצה כזאת שרק את רואה ושם את יכולה לשלוח הודעה אחת וזה שולח לכל מי שהוספת בלי שיידע שזה תפוצה
-
וכן את יכולה להוציא מישהו מהארכיון פשוט תכנסי לארכיון ותוציאי או תגידי לו לשלוח לך הודעה
-
וכן את יכולה להוציא מישהו מהארכיון פשוט תכנסי לארכיון ותוציאי או תגידי לו לשלוח לך הודעה
שואל השאלה:
תודה
איך נכנסים לארכיון?
תודה
איך נכנסים לארכיון?
אנונימית
יש לך אייפון או גלאקסי
שואל השאלה:
גלאקסי
גלאקסי
אנונימית
זה יעני סוגשל קבוצה שאת מוסיפה לשם איזה אנשים מאנשי קשר שאת רוצה וכל פעם שאת שולחת שם הודעה זה ישלח לכל האנשים ששמת ברשימת התפוצה.
יעני אני קוראת לזה שידור
וכן את יכולה.. את יורדת ללמטה וזה יראה לך שם צ'אטים בארכיון
יעני אני קוראת לזה שידור
וכן את יכולה.. את יורדת ללמטה וזה יראה לך שם צ'אטים בארכיון
שואל השאלה:
הם ידעו שהם בקבוצה?
זה ישלח אליהם בפרטי?
הם ידעו שהם בקבוצה?
זה ישלח אליהם בפרטי?
אנונימית
הם לא ידעו שהם בקבוצה וזה ישלח להם בפרטי
לא הם לא ידעו.
וכן.
וכן.
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: