6 תשובות
שיחקתי עם שני שחקנים באותו זמן
עשיתי צ'יטים כשהייתי בת 9 ואני לא מתחרטת על שום רגע.
כל הזמן ניסיתי להשכיב בנות._.
רימיתי בהחלפות
הייתי הילדה והאמא של מישהי מ2 שחקנים שונים,, זה היה מוזר.
עשיתי ס"ס עם מיקמקית
יענו הורדנו את הבגדים וכתבנו כל מיני מילים
אנונימי