6 תשובות
שיחקתי עם שני שחקנים באותו זמן
עשיתי צ'יטים כשהייתי בת 9 ואני לא מתחרטת על שום רגע.
כל הזמן ניסיתי להשכיב בנות._.
רימיתי בהחלפות
הייתי הילדה והאמא של מישהי מ2 שחקנים שונים,, זה היה מוזר.
עשיתי ס"ס עם מיקמקית
יענו הורדנו את הבגדים וכתבנו כל מיני מילים
יענו הורדנו את הבגדים וכתבנו כל מיני מילים
אנונימי
באותו הנושא: