3 תשובות
זה מאוד נדיר. אם זה היה כל כך מצוי, לא היו לוקחים את הסיכון ועושים לך את החיסון הזה.
הסיכון של לא לעשות את החיסון, גבוה יותר מאשר החיסון עצמו.
עשיתי את שתי המנות
לי זה בקושי כאב, אל תילחצי יותר מידי ותנשמי לפני
אנונימית
אימלה עכשיו ממש הפחדת אותי!!! לי זה גם ממש עוד מעט!! מצטרפת לשאלה!!:(
אנונימית