8 תשובות
יאפ
רק קפאין
שואל השאלה:
יופי כי אני שותה אקסל מידי פעם ואני יודעת שאין וחברות שלי חרדתיות רצח ואמרו לי שיש בזה אלכוהול ונלחצתי
יופי כי אני שותה אקסל מידי פעם ואני יודעת שאין וחברות שלי חרדתיות רצח ואמרו לי שיש בזה אלכוהול ונלחצתי
אנונימית
איזה סאחיות
אנונימי
ממתי להיות סאחי זה רע?^
אחשליי צריך לפעמים לזרום עם החיים
אנונימי
אין
אין אלכוהול
באותו הנושא: