15 תשובות
לא
לא,
לא
לא.
לא
בחיים לא זה טראומה
לא
בחיים לא.
בחיים לא, אני לא אהיה מסוגלת לעשות את זה.
מעדיפה שלא,
לעולם לא
אני ארביץ לעצמי(כן אני עושה את זה לפעמים)אבל בחיים לא לילדים שלי.
אמא שלי הרתה אותי כשהייתי קטנה
זה היה נורא
זה אדם שאתה הכי אוהב בעולם ופתאום הוא פשוט הופך למפלצות...
אני כן אצעק עליהם ואשתמש בהחרמות בשביל לאיים.אבל יד בחיים לא תורם
אני ארביץ לעצמי(כן אני עושה את זה לפעמים)אבל בחיים לא לילדים שלי.
אמא שלי הרתה אותי כשהייתי קטנה
זה היה נורא
זה אדם שאתה הכי אוהב בעולם ופתאום הוא פשוט הופך למפלצות...
אני כן אצעק עליהם ואשתמש בהחרמות בשביל לאיים.אבל יד בחיים לא תורם
אני בחיים לא אעשה את זה .
הם הילדים שלי .
הם הילדים שלי .
לא
ההורים שלי הרביצו לי והבטחתי לעצמי שאני בחיים לא אעשה את זה
ההורים שלי הרביצו לי והבטחתי לעצמי שאני בחיים לא אעשה את זה
אנונימית
בחיים לא
בחיים בחיים לא .
אני אשרה לילדים שלי ערכים , וחכמה ואדע להיות קשוחה אך אלימות פיזית ומילולית אינה באה בחשבון כלל
אני אשרה לילדים שלי ערכים , וחכמה ואדע להיות קשוחה אך אלימות פיזית ומילולית אינה באה בחשבון כלל
באותו הנושא: