3 תשובות
לקחת את זה באיזי והשקיע, זה הכל
עברת 10 שנים במערכת החינוך, זה בול אותו הדבר
היא לא פשוטה, עמוסה מאוד לקראת הסוף, אבל מכל מה שאמרו לי אנשים סתם הלחיצו יותר מידי לגבי השנה הזאת
פשוט לדעת לנהל את הזמן שלך ואת סדר העדיפויות, ולהיות מסודרת (להעתיק הכל כי הכל חשוב) וזהו
לא.

לא להחסיר, לשבת על התחת וללמוד