התחברות
הרשמה
הגיוני שאני מחשיבה את דודה שלי כסוג של סבתא שהייתה חסרה לי הרבה שנים?
17 ביוני 2019, 18:29
משפחה
תשובה אחת
כן
את פשוט רואה בה דמות של מישהי אחרת
ו
ואן דאם
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני מחשיבה את עצמי בת 15?
נראה לכם הגיוני שאני צריכה לפחד ולהתרחק מבן דוד שלי שהכי קרוב אליי בגלל חברה שלו?
הגיוני שאני מפחדת מבן דוד שלי?
זה הגיוני שאני אצא עם בן דוד של בת דודה שלי מהצד השני?
הגיוני שאני מנשקת את בת דודה שלי בפה? אני בת 15 והיא בת 4... הגיוני?
הגיוני שיש לי ידיד מהגן ואני מחשיבה אותנו כאחים/חברים הכי טובים?
זה הגיוני להחשיב את בת דודה שלי כחברה הכי טובה שלי?
הגיוני שאני מרגישה לא בנוח לטוס לחול, לצרפת, לדודה שלי כי אני לא יודעת אנגלית בכלל? (בת 16 )
זה הגיוני שאני בן 14 ואין לי שיערות בבית שחי ובת דודה שלי בת 9 ויש לה?
זה הגיוני שהתחלתי לאהוב את דודה שלי כי היא קנתה לי מלא דברים?
הגיוני שאני בוכה בגלל העובדה שאני בודדה ומכריחים אותי להשיג חברים ומשווים אותי לבת דודה שלי? נמאס לי.