5 תשובות
לא זה פשוט לא מאכל של העדה שלך זה הכל
לא
גם אני פולנייה ואוהבת מאכלים כאלו
למה מוזר
נורמלי לחלוטין
לא, מזמן כבר מלאווח וג'חנון זה מאכלים שכולם אוכלים
אני רוסיה ומלוואח זה מאכל ילדות שלי חח
אנונימית