6 תשובות
כנראה התבלבלו, הוא אחלה בורגר
הוא סבבה.. לדעתי אגאדיר הכי טעים מביניהם
כולם?
אישית אני אוהבת את ההמבורגר של סוסו אנד סאנס, ה20-80 שלהם מ-ע-ו-ל-ה, ועם טבעות בצל בצד הוא בכלל יאמי.....
גם אני לא אוהבת, לא טעים
bbb וסוסו הכי טוב !