5 תשובות
לא כי היא חברה שלי ואני שמחה בישבילה
שואל השאלה:
אני גם שמחה בשבילה... זה לא סותר...
MLE
לא אמרתי שזה סותר פשוט אמרתי שאני ספציפית לא אני שמחה בישבילה ואני לא מקנאה
הייתי קנאית בעבר אבל זה עבר לי, התחלתי לשמוח בשבילה ולהיות שם בשבילה. אני לגמרי מבינה את הקינאה הזו ואני כאן בשבילך אם את רוצה לשתף.
פעם הייתי מקנאה, זה גם היה מבאס אותי קצת כי זה קרה בזמן שהיה לי קראש אבל היום כבר לא אכפת לי
אני שמחה בשבילה והם זוג מדהים אז אני הכי מפרגנת