5 תשובות
לא כי היא חברה שלי ואני שמחה בישבילה
שואל השאלה:
אני גם שמחה בשבילה... זה לא סותר...
אני גם שמחה בשבילה... זה לא סותר...
לא אמרתי שזה סותר פשוט אמרתי שאני ספציפית לא אני שמחה בישבילה ואני לא מקנאה
הייתי קנאית בעבר אבל זה עבר לי, התחלתי לשמוח בשבילה ולהיות שם בשבילה. אני לגמרי מבינה את הקינאה הזו ואני כאן בשבילך אם את רוצה לשתף.
פעם הייתי מקנאה, זה גם היה מבאס אותי קצת כי זה קרה בזמן שהיה לי קראש אבל היום כבר לא אכפת לי
אני שמחה בשבילה והם זוג מדהים אז אני הכי מפרגנת
אני שמחה בשבילה והם זוג מדהים אז אני הכי מפרגנת
באותו הנושא: