5 תשובות
logitech g502
לא רייזר הם יקרים מדי בשביל מה שהם מוכרים
אני כבר לא זוכר את הדגם כי הוא לפני מלא זמן, אבל לדעתי רייזר הם ממש טובים,
שואל השאלה:
רייזר גרועים לפי מה שהבנתי מחבר שמבין^^^ איזה עכבר יש לך?
רייזר גרועים לפי מה שהבנתי מחבר שמבין^^^ איזה עכבר יש לך?
אנונימי
תנסה למצוא משהו של רייזר, יש לי עכבר רייזר שקניתי ב600 ומשהו לפני 3 שנים
באותו הנושא: