8 תשובות
לגמרי
וואי לשים אותו על עוגה...
כול כך
D.N
לא
זה טעים רק עם השוקולד
זה לא יותר טעים בלי השוקולד אבל כןן
הם חייבים למכור את הממרח עצמוו
לא, זה טעים כי זה משתלב עם השוקולד