7 תשובות
כי אנחנו עוד ילדים..
אנונימי
כי העולם מלא זיופים..:\
כדי שתהי בטוחה שזה אמיתי כשזה קורה..
אוקי ילדה בת 14 שחושבת שאהבה מתחילה פה
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי שהיא מתחילה פה, אני אומרת בחיים האמיתיים, ואיפלו שאני יחסית קטנה, יצא לי לאהוב מישהו באמת אבל אהבה חד צדדית..
אנונימית
בגיל הזה אין כזה דבר אהבת אמת זה בולשיט!
את עוד קטנה וכבר יש לך דאגות לעתייד..
כדי שיהיה לך כל כך קשה לעזוב..