6 תשובות
אסנס
אם אני משתמשת במסקרה שחורה אז של wow. אם אני משתמשת בחומה אז של il makiage (הכסופה).
טלסקופיק, מרוב שהיא עדינה כמעט אף פעם אי אפשר לטעות איתה
אנונימית
יש לי הלחמה אז.. אני לא משתמשת אבל פעם הייתי משתמשת בטלסקופיק ובבולד ביחד
של מייבלין סגולה כזאת
גרייט לאש של מייבלין
באותו הנושא: