13 תשובות
לא לא לא! איכסושש
זה היה ממש דוחה אותי, אבל זה פאקינג מיליארד דולר, לא צריך לעבוד כל החיים, רק בשביל להכניס משהו לפה ולבלוע.. אז כן
לא אהיתי נוגעת בזה תמורה 10000000000000000000000000000000000 דולר
מה את בסדר?!
חתולים זה הדבר הכי חמוד שיש!
אנונימי
כן
אנונימי
כן, זה מלאא כסף מקסימום שנייה אחרי הייתי מכניסה אצבע ומוציאה תחרא הזה מהגוף שלי... איכס
איכס ממש לא.. חח
אנונימי
i don't think so
אני לא הייתי עושה את זה בגלל הדת, ובגלל שאני שרופה על חתולים זה החיים שליי! אבל אולי אם לא הייתי מאמינה חס וחלילה חס ושלום שזה דבר שלא יקרה בחיים! והחתול היה מת מזקנה ולא מסבל כלשהו, אז אולי כן..
אנונימית
לפנטז זה נחמד,
אבל מי באמת יבוא אלייך ויתן לך הצעה כזו?
אני לא יודע אם הייתי עושה את זה... אבל את פה אוכל לנו את הראש עם השטויות שלך בחינם!
אנונימי
אוי ואבוי!1 איזה שאלה מזעזעת
תאמינו, לא הייתם רוצים כל כך הרבה כסף. מזה לא לעבוד? זה לא לחיות.. לעבוד זה חלק מהחיים וזה נראה לי ממש מספק כשאתה מרוויח את הכסף שלך מעבודה שהשקעת בה ולא כי אכלת עין של חתול שלעשות דבר כזה זה לאבד כבוד ולחוות השפלה כמו לא יודעת מה. זהו חפרתי ביי d:
אנונימיתת