8 תשובות
זה מושלםם
רומנטי, עד שעולה עליכם ג'וק והיא מתחילה לצרוח.
אנונימית
תהיי רומנטית עם עצמך מה רע?
או שתאמצי איזה זאב
בסדר גם לבד זה טוב את עם עצמך
כן זה רומנטי ותשני לבד גם מה אכפת לך חח
לא זה מביך ומשעמם
רומנטי עד שאת מתעוררת ונזכרת שאת מחובקת עם בובה ישנה של ברני ולא עם הקראש
אנונימית