4 תשובות
את תחשבי שאני צוחקת אבל לכי לבןדי שופ זה חנות כמו ללין יש שמה קרם לחות לשיער אחד הטובים שום קרם לא עזר לי רק זה ואלרי אמבטיה שימי קצת שמן אגרן זה יעזור בטירוף
שואל השאלה:
חח מזה שמן אגרף
חח מזה שמן אגרף
לא אל תעשי החלקה
תחפפי את השיער ואז תסרקי אותו אחרי זה תשימי קרם לחות ומעצב ואז תשימי גלייז (קרם ששומר על הצורה של התלתל) ופשוט תתני לו להתייבש לבד אחרי הקרמים
לי זה עובד מושלם
תחפפי את השיער ואז תסרקי אותו אחרי זה תשימי קרם לחות ומעצב ואז תשימי גלייז (קרם ששומר על הצורה של התלתל) ופשוט תתני לו להתייבש לבד אחרי הקרמים
לי זה עובד מושלם
אני לא יודעת אם כת עושה את זה אבל אם את מסתרקת כל יום זה אסורר זה מנפח את השיער ועושה אותו מאוד נפוח אסור לסרק שיער מתולתל על יבש
תסתרקי רק אחרי שאת חופפת
תסתרקי רק אחרי שאת חופפת
אנונימית
באותו הנושא: