8 תשובות
למה שהוא יבגוד? יש לו את החברה הכי סקסית שיכולה להיות
בנות בארץ הן לא משהו
בנות בארץ הן לא משהו
אנונימית
שואל השאלה:
איך אתה יודע שאני "סקסית"? חח ועוד עפ הבעיות ביטחון שלי סכלל קשה לי להאמין לזה .
ובנות בארץ הן מדהימות.
איך אתה יודע שאני "סקסית"? חח ועוד עפ הבעיות ביטחון שלי סכלל קשה לי להאמין לזה .
ובנות בארץ הן מדהימות.
אנונימית
אני בחורה ואם הוא איתך שנתיים כמעט הוא יודע מה הוא מצא בך
אם את רוצה להיות הכי שקופה איתו תדברי איתו על הדאגה שלך לגבי הבגידה אבל אני לא יודעת איך הוא הולך להגיב לכזאת ישירות
אולי יהיו השלכות אבל תכלס את מי תשתפי את הדאגות שלך אם לא אותו?
אם את רוצה להיות הכי שקופה איתו תדברי איתו על הדאגה שלך לגבי הבגידה אבל אני לא יודעת איך הוא הולך להגיב לכזאת ישירות
אולי יהיו השלכות אבל תכלס את מי תשתפי את הדאגות שלך אם לא אותו?
אנונימית
אעע גם אצלי זה ככה חח.
כל פעם חושבת מחדש שפתאום יהיה לו משעמם וזהו. אני תמיד צוחקת איתו גם על זה אומרת לו "לפני שתבגוד בי רק תגיד, שאני אדע, תתקשר או משהו" חח
אבל את צריכה להירגע... אם הוא אוהב אותך זה לא יקרה, כל מקרי הבגידה זה מקרים שהבן כבר לא אוהב את הבת ופשוט הולך למישהי אחרת (כן מגעיל).
אם הוא נאמן לך הוא ישאר שם.
כל פעם חושבת מחדש שפתאום יהיה לו משעמם וזהו. אני תמיד צוחקת איתו גם על זה אומרת לו "לפני שתבגוד בי רק תגיד, שאני אדע, תתקשר או משהו" חח
אבל את צריכה להירגע... אם הוא אוהב אותך זה לא יקרה, כל מקרי הבגידה זה מקרים שהבן כבר לא אוהב את הבת ופשוט הולך למישהי אחרת (כן מגעיל).
אם הוא נאמן לך הוא ישאר שם.
שואל השאלה:
דיברתי איתו עך זה והוא תמיד עונה לי שהוא בחייפ לא יעשה את זה ושהוא אוהב אותי ולמב לו בכלל לבגוד בי אם יש לו את הדבר הכי טוב בין הידיים. הוא באמת מקסים ומדהים אבל הבעיה שגם החברים של החברות שלי אמרו להן את זה ובכל זאת בגדו...
דיברתי איתו עך זה והוא תמיד עונה לי שהוא בחייפ לא יעשה את זה ושהוא אוהב אותי ולמב לו בכלל לבגוד בי אם יש לו את הדבר הכי טוב בין הידיים. הוא באמת מקסים ומדהים אבל הבעיה שגם החברים של החברות שלי אמרו להן את זה ובכל זאת בגדו...
אנונימית
תראי, אתם כמעט שנתיים ביחד אז רב הסיכויים שהוא לא יבגוד אבל תמיד טוב להיות עם היד על הדופק. תסמכי עליו ואם את רואה משהו מחשיד תדברי איתו. בהצלחה
בסדר אבל את לא יכולה לדעת את כל הסיפור ביניהם יחד עם זאת, הם זה הם ואתם זה אתם. אל תסתכלי על אחרים.
יש זוגות שגם נפרדים בצבא, יש זוגות שהורגים אחד מהשמיים אבל זה לא אומר שגם אצלכם זה ככה.
הכול יהיה בסדר, אם הוא לא לא מדבר יותר מידי עם בנות שלא צריך ועושה מעשים מגעילים אז... הכול יהיה בסדר.
יש זוגות שגם נפרדים בצבא, יש זוגות שהורגים אחד מהשמיים אבל זה לא אומר שגם אצלכם זה ככה.
הכול יהיה בסדר, אם הוא לא לא מדבר יותר מידי עם בנות שלא צריך ועושה מעשים מגעילים אז... הכול יהיה בסדר.
שואל השאלה:
תודה רבה:)
תודה רבה:)
אנונימית