7 תשובות
כן כמובן
כן וכן
שואל השאלה:
הייתם שם?
אכן, כן הייתי שם לפני דנתיים
הולנד מדהימה. הייתי בהולנד לפני כמה שנים זה מקום פשוט מושלם לכל הגילאים. באותה תקופה לא התלהבתי מסטארבאקס אז אני לא יודעת אם יש. אבל הייתי באמסטרדם והיה מלא לקנות. מזכרות, בגדים, משחקים באמת מדהים.
תהני
לא, מה פתאום, זה מדבר קרוב למצרים אין שם כלום חוץ מבאר וכמה אגמים.......
יש מלא