5 תשובות
למה לה לשקר על זה
לכל אחד יש טעם שונה והיא יכולה להיות מושלמת בשבילך אבל בשביל אחרים היא יכולה להיות לא מושכ.
לכל אחד יש טעם שונה והיא יכולה להיות מושלמת בשבילך אבל בשביל אחרים היא יכולה להיות לא מושכ.
לא נראה לי שהיא משקרת זה בא לרעתה אולי היא תמימה כמו שאתה אומר ביישנית וזה והתחילו איתה ולא הבינה גם יכול להיות
אנונימית
יש מצב אתה מכיר לי אותה ?
צוחק. (סתם, אם אתה גבר אתה שולח פרטי..)
וואלה אחי זה הגיוני, כמה שהיא יפה יכול להיות שאנשים מפחדים להתחיל איתה כי היא נראית לבל מעליהם ? (level)(רמה)
אז זה כן הגיוני..
צוחק. (סתם, אם אתה גבר אתה שולח פרטי..)
וואלה אחי זה הגיוני, כמה שהיא יפה יכול להיות שאנשים מפחדים להתחיל איתה כי היא נראית לבל מעליהם ? (level)(רמה)
אז זה כן הגיוני..
זה הגיוני כי בנים פחות מתחילים עם בנות תמימות ושקטות כאלו.. אני בטוחה שהיא מהממת ותמצא מישהו
אנונימית
זה הגיוני
לא תמיד יתחילו עם בנות יפות כי אנשים עצמם מתביישים
וגם כשבחורה שקטה אז יש מסיקים שהיא סנובית כשזה ממש לא נכון והרבה אנשים לא מבינים מה המשמעות של המילה וסתם זורקים אותה.
אז זה הגיוני
לא תמיד יתחילו עם בנות יפות כי אנשים עצמם מתביישים
וגם כשבחורה שקטה אז יש מסיקים שהיא סנובית כשזה ממש לא נכון והרבה אנשים לא מבינים מה המשמעות של המילה וסתם זורקים אותה.
אז זה הגיוני
באותו הנושא: