6 תשובות
כמהה זה לנקבה
כמה זה לזכר
וזה נכון לומר.
כמה זה לזכר
וזה נכון לומר.
שואל השאלה:
ומה עם " זה מדגיש את הכמיהה שלו לאץ ישראל" ?
ומה עם " זה מדגיש את הכמיהה שלו לאץ ישראל" ?
גם נכון לומר
לא חושבת.
תנסי "משתוקק"
תנסי "משתוקק"
אני דווקא חושבת שהמילה מתאימה. היא מצביעה על תשוקה עזה.
לא נראה לי
באותו הנושא: