8 תשובות
אדום, אבל אני חושבת שהשחור הכי יפה
אז הכחול תכלת ואו הוא ממש יפה
שואל השאלה:
זה יותר תכלת מכחול
https://images.app.goo.gl/a9w5ishndmuzyzsd8
זה יותר תכלת מכחול
https://images.app.goo.gl/a9w5ishndmuzyzsd8
אדום נראלי
תכלת הכי טוב
לפי דעתי לבן הכי יפה , אבל אם זה אדום או כחול אז אדום
תתחדשי! אדום , אבל לדעתי הכי יפה זה הלבן חח יש לי את הלבן:)
אדום
באותו הנושא: