2 תשובות
כל זמן שיש לך תלמדי וכצה שיותר
תנסי ללמוד ביעילות ולא לבזבז זמן
אולי אפילו תהמרי על איזה פרק ולא תלמדי אותו ?.
תנסי ללמוד ביעילות ולא לבזבז זמן
אולי אפילו תהמרי על איזה פרק ולא תלמדי אותו ?.
שואל השאלה:
לא הולך לי בבגרויות אני לא יודעת מה לעשות אני אף פעם לא מסיימת את הכמויות חומר האלה
לא הולך לי בבגרויות אני לא יודעת מה לעשות אני אף פעם לא מסיימת את הכמויות חומר האלה
אנונימית