25 תשובות
ילדה שקטה
מוזרה אבל חמודה
בן אדם נורמלי.
אדם
אני מגדיר את עצמי בתור *שם בדוי* קרונוס
מפגרת
אי גירל
אין לי שמץ של מושג.
אני הייתי מגדירה את עצמי בתור אני.
mad
אדם עם לב שבור
רגיל .
סתומה
מורכבת.
אין לי שמץ
הכינוי שלי, בייסיקלי
סטוקרית
פריקית, שרמוטה (?)
פריק וביישן רצח
מישהי שהיא מי שהיא.
חננה
לא אוהבת הגדרות :/
מבחינת הופעה וכו, גותית
אבל קודם כל בת אדם.
אבל קודם כל בת אדם.
שקטה ונחמדה ומעופפת
מצחיק
ואחלה גבר
ואחלה גבר
באותו הנושא: