6 תשובות
שואל השאלה:
שכחתי לציין שאני הרבה עם סוויטשירט נגיד בבית ספר אני כמעט כל הזמן עם סוויטשירט ואני אשים סוויטשירט יחסית דק..
שכחתי לציין שאני הרבה עם סוויטשירט נגיד בבית ספר אני כמעט כל הזמן עם סוויטשירט ואני אשים סוויטשירט יחסית דק..
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מתה על בגדים של חורף, שונאת קייץ..
כי אני מתה על בגדים של חורף, שונאת קייץ..
אנונימית
זה בסדר, גם אני מתה על בגדים של חורף
חם למות
זה ממש אחלה
זה בסדר
באותו הנושא: