3 תשובות
אם זה לא מסתדר אז קורה.. לאט לאט מוצאים בן אדם חדש.
בזמן הזה תלמדי גם להיות בזוגיות עם עצמך, לא בקטע נרקיסיסטי פשוט אנשים מסתמכים על אנשים אחרים במקום לקחת רגע ולהיות עם עצמם.
בזמן הזה תלמדי גם להיות בזוגיות עם עצמך, לא בקטע נרקיסיסטי פשוט אנשים מסתמכים על אנשים אחרים במקום לקחת רגע ולהיות עם עצמם.
אם היא רק דעכה, לא היה לך מה לעשות, לפחות תשמחי שלא בזבזת יותר זמן על מערכת יחסים כושלת.
את תמצאי את האחד שלך בסוף
את תמצאי את האחד שלך בסוף
דברים כאלה קורים...כנראה שהאדם הנכון עוד לא הגיע. אל תתבאסי מהרווקות, תקחי זמן לעצמך, תעשי דברים שאת אוהבת, תצאי עם חברות, תבלי ותהני. את לא צריכה לשקוע.
באותו הנושא: