6 תשובות
לא
כן ולא. מצד אחד די נמאס מהמסגרת הזו של בית ספר ובא לי להיות חופשייה, מצד שני ממש טוב לי במסגרת הזו כי יש לי את החברים שלי ואין מושג איך אני הולכת לעזוב אותם.
כן דיי מיציתי כבר את הלימודים.. מת לעבור את השלב הזה בחיים שלי כבר
אנונימי
לא
לא גם אני סיימתי
באותו הנושא: