4 תשובות
זה עבר אין לך מה להתחרט.....
תכתבי באתר שלהם תגובה על זה
אנונימית
שואל השאלה:
נהגנו בסדר?מה אתם היתם עושים
נהגנו בסדר?מה אתם היתם עושים
אנונימית
אני כמלצר מצדיק אותך. הכל בסדר
הם ממש התנהגו בגסות כשהקימו אתכם
הם ממש התנהגו בגסות כשהקימו אתכם
באותו הנושא: