4 תשובות
זה עבר אין לך מה להתחרט.....
תכתבי באתר שלהם תגובה על זה
אנונימית
שואל השאלה:
נהגנו בסדר?מה אתם היתם עושים
אנונימית
אני כמלצר מצדיק אותך. הכל בסדר
הם ממש התנהגו בגסות כשהקימו אתכם