14 תשובות
בטוחה שהם רגילים ומורגלים.
ממש נחמד מצידך לדאוג אבל
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט עיר ליד, ושמעו את הפיצוץ אצלי..
ואני גם גרה בשטח פתוח כזה והמרפסת שלי לכיוון עזה אז ראיתי את הטיל יוצא לפני ההתראה..
אנונימית
לא, אבל כרגע אני באיזור ליד וגם שומעת את כל הפיצוצים וזה
יפה שאת חושבת עליהם
שואל השאלה:
אזעקה^
אנונימית
בסדר גמור ברוך ה'
רגע מה?! ההפסקת אש נגמרה?
מאחלת המשך רגוע ונעים לכולם,תושבי הדרום אנחנו איתכם❤
אני משדרות. נפל ממש לידי
רגילים זה לא חדש
הכל טוב :)
תודה על הדאגה
כל האנשים האוהבים עליי פה
וכן
HOH
יואו אשכרה יש פה עוד משדרות, מגניב.
וכן הכל אחלה, האזעקה במפעל ממש הקפיצה לי את הלב חחח
אמאלה.. יכול חלילה להגיע לבאר שבע??
אולי כן ואולי לא מה שחאמס יחליטו(מקווה שלא כי גם אני גר בב"ש :)
כן. בסדר בסדר.
חיים.
את המעט.
שנשאר.