5 תשובות
לא רק את,בעבר כשהייתי כותבת סיפורים,
הייתי שמה מלא דמויות כדי שהוכל לפתח את העלילה
ErO
שואל השאלה:
כן, בניתי לכולם
ויש לי יותר מ20 והן נחוצות לעלילה
אנונימית
שואל השאלה:
אורך ארוך של יותר מ200 דף
מוצגת דמות חדשה במקום חדש
רובן משניות שנעלמות וחוזרות, ושוב
6_7 הכרחיות
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שקיימת.. איך החלטת שלא?
הדמויות הראשיות פשוט במסע אז מן הסתם שנפרדים מאנשים במסעות ועוברים ליעד הבא במסע...הדמויות המשניות פשוט ישפיעו לטווח הרחוק, אני אחסוך את ההסבר המסובך
אנונימית
שואל השאלה:
כן... הפואנטה זה שיש פשוט מלא דמויות בסיפור
אנונימית