14 תשובות
שואל השאלה:
מחפשת זוגיות בסטיפס
מחפשת זוגיות בסטיפס
אנונימי
חולצה עם מחשוף
אנונימי
תהיי חמודה
נחמדה אדיבה גם
ואל תתביישי להראות את מי שאת
נחמדה אדיבה גם
ואל תתביישי להראות את מי שאת
תגידי שאת חרמנית כל הזכרים פה יקפצו עלייך
למה רשום לך אנונימי ולא אנונימית
למה שאת לא תתחילי עם בנים ? מה עם שיוויון וכל זה?
שואל השאלה:
זה לא נהוג שבנות יתחילו עם בנים
זה לא נהוג שבנות יתחילו עם בנים
אנונימי
האמת שזה קורה הרבה פשוט תתחילי שיחה אף אחד לא יעצור אותך באמצע ויגיד אני לא מוכן לקבל את זה שבת מתחילה איתי
שואל השאלה:
מישהו מוכן לקרוא את מה שכתבתי למעלה?
מישהו מוכן לקרוא את מה שכתבתי למעלה?
אנונימי
נכון שזה לא נהוג שבנות יתחילו עם בנים אבל גם בנים מאוד מתביישים לפעמים להתחיל עם בנות, לדעתי אם יש בן שאת מחבבת אל תתביישי להתחיל איתו, במקרה הכי הכי גרוע הוא פשוט יסרב לך זה הכל אבל גם מאוד יכול להיות שאם תתחילי עם מישהו הוא יסכים ואולי אפילו תהיו זוג, אל תפחדי ואל תתביישי מכלום
לא הבנתי אם את גבר או אישה למה רשום אנונימי חוץ מזה את צריכה לשדר זרימה
תגידי מחפשת זוגיות
שואל השאלה:
אני מחפשת זוגיות
אני מחפשת זוגיות
אנונימי
שואל השאלה:
ענק...
ענק...
אנונימי
באותו הנושא: