4 תשובות
אני חושבת שהוא יוצא לבד.. כמו מחזור שהדם יוצא לבד ככה בהפלה
אם זה שלבים מוקדמים יש כדור שמזרז לידה ואז מוציאים את העובר..
אנונימית
יוצא לבד
אנונימית
נראה לי...הוא לא נשאר שם הרי..
באותו הנושא: