4 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה בסדר שלא ראו תפנים?
רק תגוף ? לבשתי יחסית צנוע כאילו.. לא בגד ים או שורט או גופיה..
אבל זה בסדר שלא ראו תפנים?
רק תגוף ? לבשתי יחסית צנוע כאילו.. לא בגד ים או שורט או גופיה..
אנונימית
חחח אצלי רוב התמונות הן בלי פנים וזה בסדר לגמרי. מי קבע שיש נורמה? תעלי מה שבאלך, זה המקום שלך להיות יצירתית.
שואל השאלה:
אנשים שעושים מינוסים
אתם יכולים לכתוב את דעתכם..?
אנשים שעושים מינוסים
אתם יכולים לכתוב את דעתכם..?
אנונימית
באותו הנושא: