תשובה אחת
עברתי שם עם האוטובוס שבוע שעבר והחמניות נבלו.. נפלו למטה אז הם לא יפות... אבל לייד ישוב בארי ועלומים יש פריחה מהממת.. שדות ענקיים של חמניות.. מאוד ממליצה ללכת להצטלם :)