22 תשובות
שואל השאלה:
מהזה מסוכן???
אנונימית
שירדו לה מים בית חולים והיא צריכה ללדת עכשיו כעיקרוו
ירדו לה המים כנראה
תתקשרי לאמבולנס בדרכ אחרי שיורדים המים זה כמה דק עד שהתינוק יוצא
לא יודעת אבל מזל טוב!
תתקשרי לאחד ההורים דחוף!
המים שלה ירדו דחוף בית חולים!!!!!
אנונימית
תתקשרי לאמבולנס
שירדו לה המים
הי מה נסגר בסוף??
שואל השאלה:
מה עכשיוו יולדת..?אמרו לי לידה ראשונה לוקחת מלא שעות ולא להילחץץ
אנונימית
שואל השאלה:
עדכון: היא הלכה לבית חולים והיא עד עכשיו שם ועוד לא ילדה .. יש צירים אבל משו לא מתקדם לא כלכך הבנתי למה ..
רק אמרו לי תתפללי .
אנונימית
זה לא מתקדם כי אין פתיחה עדיין.
אם ירדו לה המים כנראה שהיא תעבור כמה בדיקות לי שירדו המים זה היה בשש בערב וילדתי רק למחורת בתשע וחצי בבוקר אז זה יכול לקחת זמן :) לפי מה שזכור לי היא תעבור בדיקה של רופא נשים ומוניטור ואם היא תרצה זירוז יביאו לה זירוז אבל לא ישחררו אותה הביתה היא תצא משם רק עם תינוק מזל טוב!
הזמנת אמבולנס?
והיא ילדה?
מזל טוב❤
מזל טוב (:
מזל טוב
שואל השאלה:
תודותת❤
אנונימית
שואל השאלה:
הרגע ילדה!!! תודה לכולם
אנונימית
מזל טוביי
מזל טוב
מזל טוב!!!