התחברות הרשמה

מישהו שהכרתי במסיבה אנחנו מדברים באינסטגרם, ורשם לי מה לא תביאי לי תמספר שלך, באלי להיות קשה להשגה כזה מה להגיד?

מה להגיד?
"כל כל מהר"?
"חחח ככה בקלילות?"

תנו לי משהו טוב עוקצני וקשה להשגה
12 ביוני 2019, 22:40
קשה להשגההתחלותחיזור נעוריםנושאים לשיחה    
תשובה אחת
ככה ישר?
לא נראה בכלל
R
RM24
באותו הנושא:
הכרתי מישהו מרשת חברתית אנחנו בקטע כבר 4 שנים
הייתם יוצאים עם מישהו שהכרתי פה בסטיפס למסיבה?
הכרתי מישהו מפה, אנחנו מכירים פחות מיום ומדברים המון
הכרתי אתמול מישהו במסיבה
הולכת להיפגש עם מישהו שהכרתי פה ושאנחנו מדברים כבר 9 חודשים
הכרתי במסיבה מישהי דתייה
אם הכרתי מישהו במסיבה...
דחוף.. הכרתי מישהו במסיבה ואנחנו מדברים עכשיו ו..
בחור שהכרתי במסיבה (הוא לא מהארץ) נתן לי את המספר שלו ואמר לי את השם שלו
הכרתי מישהו דרך האינסטגרם הוא התחיל לדבר איתי וזרמתי אנחנו מתכתבים כבר איזה שלושה שבועות המשך....
טוב הכרתי מישהו מהאנסטגרם כבר שנה אנחנו מכירים