6 תשובות
שואל השאלה:
וואוו אז בטח מה זה כיף לשחק בזהה
חחח נשמעתי כמו ילדה בת 3..
אנונימית
בחרמון השלג לא באיכות טובה לרוב אלה אם את יום אחרי שירד שלג
זה כיף ואם יש לך חברות עוד יותר טוב
זה כמו חול טיפה יותר קשה וקר מאודד ואפשר לפורר אותו ומניסיון זה כואב רצח שמקבלים אותו בפרצוף או בגב:)
לא כואב, זה לא כמו קרח אם הוא במצב ממש טוב אז הוא מזכיר אבקה אבל אחרי שנוגעים בו הוא מתחמם אז זה נהיה קשה יותר וכשזורקים זה לא כואב
זה כמו קרח, אבל במלא מלא חתיכות קטנות וזה קפואא אי אפשר בלי כפפות. ואפשר לבנות ממנו דברים כמו שבונים עם חול רטוב רק שזה פחות נוזל .
כשזורקים זה יכול לכאוב