11 תשובות
0....
2 וזה היה קודם לאינסט
אני לא עוברת עם אנשים לווטסאפ
אין לדעת מי פדופיל *מסתכלת לצדדים בפאניקה*
אין לדעת מי פדופיל *מסתכלת לצדדים בפאניקה*
די הרבה
לא הולך לי עם הנסיון האחרון כי הוא קקה שמתעלם מרמזים
לא הולך לי עם הנסיון האחרון כי הוא קקה שמתעלם מרמזים
אחד, עד עכשיו אנחנו בקשר
לא עברתי לווטסאפ
שתיים
פשוט כי השיחה זרמה הרבה זמן והיה כיף לדבר
פשוט כי השיחה זרמה הרבה זמן והיה כיף לדבר
איזה 10 בעיקר לאינסטגרם
למה? כי הם נשמעו נחמדים ואין לי בעיה להכיר פה זה כמו אינסטגרם רק בלי תמונות
למה? כי הם נשמעו נחמדים ואין לי בעיה להכיר פה זה כמו אינסטגרם רק בלי תמונות
2
כי סמכתי עליהם
כי סמכתי עליהם
2
כי היה סבבה לדבר איתן
כי היה סבבה לדבר איתן
באותו הנושא: