היי לכולם, יש לי עוד מעט יום הולדת ורוצה לחגוג עם שתי חברות טובות אחרי הבסיס,
יש עוד חיילת חדשה שהצטרפה שלא ממש התחברתי אלייה לא אני ולא חברות שלי אבל היא מסתובבת איתנו בהפסקות ביחד כל הזמן ולא מצליחה ממש להתחבר עם אנשים אחרים. השאלה שלי היא האם כדי לי להזמין אותה לבוא איתנו לחגוג לי למרות שאני לא מחוברת אלייה? כדי שלא תרגיש אי נעימות?