11 תשובות
נורמלי
אני גם 14 ושטוחה אבל קיבלתי בגיל 12 בערך
הוא עוד יגדל כי את בכל זאת בת 14 גם אני בת 14 ואת תקבלי מחזור כי יש כאלה שמקבלות גם כשהן בנות 16 ואין לך מה לדאוג
אני קיבלתי בערך בגיל 10. זה נורמלי שעוד לא קיבלת בגיל הזה, אבל אם לא תקבלי עד אחרי גיל 16, אמליץ לך לקבוע תור לרופאת נשים.
זה נורמלי
אני קיבלתי בגיל 11
אני קיבלתי בגיל 11
זה סבבה בנתיים
אם את לא תקבלי עד 15-16 את תצתרכי לבדוק
אם את לא תקבלי עד 15-16 את תצתרכי לבדוק
כן
10
10
כן זה נורמאלי,עד גיל 16 את יכולה לקבל מחזור
נורמלי, אני אישית קיבלתי בגיל 12.5 אבל זה תלוי, לכל אחת זה אחרת
זה עוד יגדל ואת תקבלי בסופו של דבר.
קיבלתי בגיל 10
קיבלתי בגיל 10
אני קיבלתי בגיל 11 וחצי לרוב זה לפי גנטיקה
באותו הנושא: