תשובה אחת
תמיד יש תקלות דרך המחשב...
אני בדרך כלל מחכה כמה שניות וזה חוזר למצב מקוון או שאם זה לא עוזר אז אני יוצאת ממנו ונכנסת ואם זה לא אז ריסטארט
אני בדרך כלל מחכה כמה שניות וזה חוזר למצב מקוון או שאם זה לא עוזר אז אני יוצאת ממנו ונכנסת ואם זה לא אז ריסטארט
באותו הנושא: