5 תשובות
שואל השאלה:
אז אפשר להניח שאין לי סכרת?
אנונימית
שואל השאלה:
(אני מתכוונת לעשות בדיקת דם בקרוב אבל רק נניח)
אנונימית
לדוד שלי יש סכרת והוא ממשיך לאכול מתוקים והרבה והוא עושה זריקות כל יום , היה לך לחץ דם גבוה ואת לא היית מרגישה טוב כנראה שהיית מתעללת או משהו וזה ממש לא בריא
שואל השאלה:
לא מצאו שיש
עשיתי בדיקת דם לפני שנתיים והיה בסדר אבל אני שואלת סתם בתיאוריה

אני אעשה עוד שבוע שבועיים בדיקת דם אבל לפי מה שאמרת לא הייתה לי (ואולי אין) בערך בזמן הזה (כי לא פינו אותי לבית חולים אז כנראה שלחץ הדם לא עלה כלכך)
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית