2 תשובות
יש את חברה שקוראים לה "קמפוס" הם חברה שמטיסה ילדים מישראל לסאמר סקול, הם מעולים, אני טסה כל שנה, זה חוויה..אם את רוצה לטוס את כבר צריכה לקבוע כמה שיותר מוקדם י המקומות ייגמרו לפני שתספיקי להירשם..תהני :)