3 תשובות
לא כזה קשה אם למדת את כל החומר כל הקורס ובדרך כלל ניראה לי זה אמריקאי אז לפי ההגיון
המעשי ממש כיף דווקא לקחת את זה ברוגע
המעשי יותר קשה, בהצלחה !!